Het wordt langzamerhand steeds duidelijker welke processen in ons brein een rol spelen bij het nemen van beslissingen; dus ook koopbeslissingen.
Tijdens deze workshop wordt inzicht gegeven in die processen en hoe ze gebruikt kunnen worden om de koopknop van potentiële klanten te ontdekken en ….. hoe die kan worden beïnvloed! Kortom, een vernieuwde visie op het koop- en verkoopproces!
Doelgroep
Deze workshop is bedoeld voor MKB-ondernemers en zzp’ers van diensten als fysieke producten. Er worden o.a. gesprekstechnieken gebruikt, gericht op het voorkomen van weerstanden en koopgerichte beïnvloedingstechnieken.
Programma
De onderstaande onderwerpen worden behandeld:
- de praktijk van neuroselling
- drie hormonen die een rol spelen in het koopproces
- zeven beïnvloedingstechnieken in de praktijk:
1. Sympathie
2. Wederkerigheid
3. Sociale bewijskracht
4. Autoriteit aantonen
5. Schaarste
6. Consistentie en toewijding
7. Principe van eenheid - framing
- praktijkvoorbeelden
- behandelen leerwensen
Workshopleider
Phil Kleingeld heeft ruim 40 jaar praktijkervaring als o.a. commercieel directeur van diverse ondernemingen en als communicatietrainer. Hij deed ervaring op in zowel de dienstverlenende sector als bij productiebedrijven. Hij is daarnaast bestsellerauteur van 25 boeken op het gebied van zakelijke communicatie. Zijn manier van werken is praktisch en vooral ook humoristisch.
Werkwijze
Voor aanvang van de workshop ontvangen de deelnemers een vragenlijst waarop zij hun leerwensen kenbaar kunnen maken en/of problemen die zijn in het verkoopproces tegenkomen. Tijdens de workshop zullen die worden behandeld.
Datum en tijd
Deze workshop wordt ook Incompany verzorgd. Datum en tijd in overleg.
De open workshop neemt 1 dagdeel in beslag; van 9.00 uur – 12.30 uur
Investering
Deelname aan de open workshop of webinar: 94,24 excl. btw,
Minimaal aantal deelnemers 6, maximaal 10.
Je krijgt bovendien:
- intake
- Hand-out presentatie (PDF)
- Het boek ‘Verkopen zonder weerstanden’ (PDF)
- 1 maand gratis nazorg via mail of teleconference.